Het begin - Reisverslag uit Benijófar, Spanje van HENK JACQUELINE - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Benijófar, Spanje van HENK JACQUELINE - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: Henk en Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg HENK

23 Januari 2011 | Spanje, Benijófar

Beste vrienden, vandaag, zondag 23 januari 2011 is voor ons de eerste dag van de komende vakantie. We vinden het hartstikke leuk dat jullie een beetje met ons meereizen.
Het is half 5 in de morgen en ik voel de kou van de tegelvloer omhoog schuiven richting mijn kuiten. Tijd voor een paar sokken. Zoals gewoonlijk spoken er nog allerlei werkzaamheden door de kop waardoor ik de slaap niet echt goed kan vatten. De grijze massa in mijn hoofd moet er nog aan wennen dat het de komende weken een stuk rustiger gaat worden. En dan daarbij gistere ook nog computerproblemen met het maken van de instapkaarten. Het is dan ook maar half gelukt om de vliegtuigstoelen vast te zetten. We gaan dit vandaag proberen te herstellen en anders zien we het wel bij de incheckbalie. Zo…..pfff…nu dan eerst maar, op z’n rotterdams gezegd, een bak “pleur” zetten en dan achter “de toverdoos” om een begin te maken van het reisverslag van onze vakantie naar Bali. Over de koffers geen zorgen want die zijn de afgelopen week al vakkundig, met geduld en overzicht ingepakt door Jacqueline. Ik heb me daar gelukkig niet mee bezig hoeven te houden. Ik pak zo meteen een paar onderbroeken en t-shirts en “thats it”! Nog een plastic tasje met allerlei kabeltjes en opladers inpakken en de nodige reisdocumenten en fotocamera in de handbagage en we zijn er klaar voor.
Vandaag, ik voel het al, wordt een koude dag in Spanje. De vorige nacht heeft het ook al een graad of 3 gevroren. En dat is heel wat voor de Costa Blanca. De tuinslag gaf geen water en voelde keihard aan en dan mag toch aangenomen worden, met een temperatuur van onder nul, dat er ijs in zit. Dit is door de natuur vanaf 10 uur wel verholpen door er een lekker winterzonnetje eroverheen te schijnen en dan komt het water vanzelf.
Wij gaan vandaag naar een oord waar ze nog nooit van ijs en sneeuw hebben gehoord, laat staan gezien! Vanmiddag om 16.00 uur worden we door onze naaste medewerker Marcel opgehaald die ons naar Altet brengt, het vliegveld van Alicante.
Om 18.00 uur vertrekt ons vliegtuig van Air Berlin naar Palma de Mallorca. Daar hebben we een overstap van 1 uur om dan door te vliegen naar Frankfurt. We worden opgehaald door vervoer van het hotel in de buurt van het vliegveld. We hebben een hotelkamer geboekt zodat we lekker kunnen slapen. Morgenochtend, na een frisse douche en een stevig ontbijt worden we door de shuttlebus van het hotel weer teruggebracht naar het vliegveld.
Maandag om 12.00 uur vertrekken we met Malaysian Airlines naar Kuala Lumpur. Na een stopover van 2 uur vliegen we door naar Denpasar op Bali. We zijn daar rond het middaguur en we “pakken” daar een taxi naar het al geboekte paradijselijke hotel in Sanur. En dan…gaat ie beginnen….lekker eten…ontspannende massages ….een beetje zwemmen en een warme temperatuur!

• 23 Januari 2011 - 07:44

Fien En Aart:

Goeie reis jongens en rust maar lekker uit.

• 23 Januari 2011 - 08:33

Theo:

Jac en Henk,

Goede reis en wij zullen jullie weer volgen.

Annette en Theo

• 23 Januari 2011 - 09:35

Ciel & Rob:

He Henk en Jacqueline

Geniet er maar lekker van,
    Morgen nog 14 dagen zitten wij samen aan het bier in Bali, en dan kunnen jullie de rust op je rug schrijven het zal 1 groot feest worden daar.

• 23 Januari 2011 - 10:05

Ron:

goeie reis en veel plezier

zag dat dit jaar al volgeboekt was door vrienden.......
    te laat dus!

volgend jaar dus maar, alvast een voor boeking, kan dat?

hahahhah
    veel plezier
    Ron

• 23 Januari 2011 - 10:28

Leo En Carol:

nou luitjes een hele goede vakantie.Leuk dat we jullie kunnen volgen.

groetjes carol en leo

• 23 Januari 2011 - 11:00

Ebbie En Jaap.:

Een heel goede reis!
    Geniet er van.
    De massage wacht al op jullie daar...

Veel plezier en succes.
    Ebbie & Jaap.

• 23 Januari 2011 - 11:09

Annemarie:

Henk en Jacq.,
    Een hele goede reis en ga maar lekker genieten op het warme Bali. Ik ben jaloers! Hier in Nederland is het even helemaal niks met het weer.

Groetjes,
    Annemarie

• 23 Januari 2011 - 11:29

Ria En Willem:

Hoi Jac en Henk.
    Leuk dat ook wij mogen deel maken van jullie reis.
    Vind het erg leuk, en kijk met plezier uit naar jullie verslag.
    Wie weet gaan we er met Har en Cis ook nog eens naar toe, hahaha.
    Dus Ron je bent ons voor, wij gaan wel iets later, hebben nu nog ff geen tijd.
    Nou luitjes wij wensen jullie een hele fijne vakantie en geniet er van, jullie hebben het verdiend.
    Groetjes Ria en Willem.

• 23 Januari 2011 - 12:45

Ad En Angelique:

Gelukkig voor jullie, geen kou meer. zitten hier ook meer binnen dan buiten, maar dat is normaal. Nog steeds geen zin om weg te gaan. Begin maart misschien. Kijk uit, let goed op Jaqueline. Let wel. Van een "schoon Spanje naar de warmte, insecten en ander ongedierte, veel mensen en veel plezier hahahahaha

• 23 Januari 2011 - 16:03

Frank En Leneke:

Hoi Henk en Jacq,

Ook wij willen graag mee genieten van jullie mooie reisverhalen en de foto's.
    Leuk weer om zo jullie te volgen.
    Wij vanmorgen vroeg terug gekomen uit het warme Tanzania.
    Daar de Big Five gezien en nog veel meer beesten...
    Een heel speciale reis, super genoten met zijn vijven, een reis om nooit te vergeten.
    In Spanje horen jullie de rest.
    Hartelijke groetjes en een goede reis.

• 24 Januari 2011 - 15:30

Marcel, Max En Jill.:

Hey Luitjes.
    Veel plezier en veel zon toegewenst.
    Pas goed op jezelf.

Dikke kus van ons allen.
    X