Kleine Sunda Eilanden - Reisverslag uit Padangbai, Indonesië van HENK JACQUELINE - WaarBenJij.nu Kleine Sunda Eilanden - Reisverslag uit Padangbai, Indonesië van HENK JACQUELINE - WaarBenJij.nu

Kleine Sunda Eilanden

Blijf op de hoogte en volg HENK

01 Mei 2014 | Indonesië, Padangbai

Gistermorgen kregen we bericht dat ons nieuwe visum klaar lag bij de agent. Wij zijn direct in de auto gestapt en naar Denpasar gereden. Paspoorten en KITAS opgehaald en na een paar kleine boodschapjes weer terug naar huis. Daar hebben we gisteravond onze rugzakken ingepakt om vandaag te vertrekken naar Padangbai. Dit is de havenplaats op Oost Bali waarvandaan de boten vertrekken naar Lombok. Wij gaan een reis maken over de Kleine Sunda Eilanden. Maar tijdens het pakken onstond er een lichtelijk probleempje. De rugzak van Henk sputterde tegen. Een rits aan de onderkant was volledig vastgekoekt. Er was geen gang in te krijgen. Van alles geprobeerd maar helaas. Welicht ontstaan door het vochtige tropische klimaat. Na een kus aan Madé, onze hond, en een hand aan onze buurman Ron zijn we vandaag met mijn spullen in een grote plastic tas met onze voormalige buurman Jan eerst naar Denpasar gereden om een nieuwe "backpack" aan te schaffen. Daarna doorgereden naar Padangbai. Hier in homestay Tirta Yoga hebben we de nieuwe rugzak herpakt alsof ik 'm al jaren heb. Jan is weer teruggegaan en wij zijn maar aangeschoven op een terrasje en hebben een koude Bintang gepakt. Morgen nemen we de boot naar Lembar op Lombok. Erg fijn dat Jan ons heeft weggebracht, bedankt Jan!

• 01 Mei 2014 - 10:44

Katrien En René:

hele mooie reis en geniet ervan.

• 01 Mei 2014 - 10:45

Christien:

Ik wens jullie een hele fijne en mooie reis toe en ben benieuwd naar jullie reisverslag. Ik heb deze reis in 2004 gemaakt en zal vast veel dingen herkennen.
    Groetjes vanuit een regenachtig Nederland, Christien

• 01 Mei 2014 - 18:48

Ria En Willem:

Heel veel plezier, en we kijken weer uit naar de verslagen.
    Groetjes de Beeltjes.

• 02 Mei 2014 - 14:34

Rens :

Henk en Jac.
    een hele fijne rondreis.
    geniet er van ... wij blijven jullie volgen.