Tanta Martha - Reisverslag uit Siladen, Indonesië van HENK JACQUELINE - WaarBenJij.nu Tanta Martha - Reisverslag uit Siladen, Indonesië van HENK JACQUELINE - WaarBenJij.nu

Tanta Martha

Blijf op de hoogte en volg HENK

24 Juli 2013 | Indonesië, Siladen

Na het ontbijt in hotel Celebes zijn we naar de haven achter de vismarkt in Manado gelopen. Daar hebben we Lotar van Tanta Martha's homestay gebeld dat we er klaar voor waren. Met hem varen we mee naar de vier hutjes op het strand van Tanta Martha op het eiland Siladen. Na een uurtje pruttelden we achteruit het strand op. Op deze heerlijke stek blijven we vijf nachten. Het prachtige koraal ligt aan onze voeten. En natuurlijk hebben we gesnorkeld en het is hier werkelijk adembenemend. Het koraal en de vele vis is nóg mooier als op de Togeans. Een geweldige plek waar we nu al verliefd op zijn. Inmiddels is de zon aan het ondergaan en het behoeft geen uitleg hoe mooi dat is!

• 24 Juli 2013 - 16:55

Annette En Theo:

Wat een mooie blauwe zee en wit strandje.Geniet de komende dagen.

Annette en Theo

• 24 Juli 2013 - 21:08

Frank En Leneke:

Hallo Henk en Jacq,

Wij net thuis van 3 weken met de caravan in Frankrijk, niet zulke spectaculaire verhalen als jullie, maar we hebben volop genoten met mooi weer.
    We kunnen jullie nu weer volgen, want onze internetverbinding was daar bar slecht.
    We zijn nog niet helemaal bij met het lezen, maar jullie hebben het het zo te zien SUPER naar jullie zin.
    En dan nu lekker zo"n tropisch strand met dito blauw water...., maak ons maar warm om daar ook naar toe te gaan....[behalve de ratten dan].
    Hartelijke groetjes en geniet maar fijn.