Terug naar Benijófar - Reisverslag uit Bali, Indonesië van HENK JACQUELINE - WaarBenJij.nu Terug naar Benijófar - Reisverslag uit Bali, Indonesië van HENK JACQUELINE - WaarBenJij.nu

Terug naar Benijófar

Door: Henk en Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg HENK

22 Februari 2011 | Indonesië, Bali

Het zit er bijna weer op!
De afgelopen week heeft Paktarke en zijn maatje Ketut tuinpaden aangelegd van natuursteen en heeft hij de gazebo afgemaakt met vloertegels. Ook de bamboegordijnen in de gazebo zijn opgehangen en hebben we nog wat nieuwe planten in de tuin gezet.
Het is dinsdag 22 februari. Nadat we alles weer opgeruimd hebben zijn we om 09.00 uitgezwaaid door onze lieve hulpjes. Om 09.00 verlieten we, met heel wat tegenzin, onze heerlijke stek naar Denpasar. Het voordeel was dat we de weg inmiddels aardig kennen en dat we het links manoeuvreren in het Balinese verkeer al tot een Kunst hebben verheven. Op het “gemakkie” want we hebben tijd genoeg. Rond 13.00 uur waren we in Sanur om daar nog even voor de laatste keer van het eten in de warung te kunnen genieten. De huurauto moesten we om 16.00 uur inleveren op Ngurah Rai (het vliegveld van Bali). Onze vlucht naar Kuala Lumpur gaat om 19.20 uur. Om de tijd te doden schrijven we hier het laatste avontuurtje. We waren al om 15.30 op de luchthaven en hebben zojuist ingecheckt voor de vlucht naar Kuala Lumpur. En dan, als alles normaal verloopt, hopen we woensdagavond om 21.00 thuis te zijn.
Met vriendelijke groeten en tot ziens allemaal!

• 22 Februari 2011 - 12:05

Marcel.:

Hey luitjes.
    Was leuk om jullie te volgen de afgelopen weken.
    Succes met de reis en misschien tot gauw.

Wel thuis.

Marcel, Swaantje, Max en Jill

• 22 Februari 2011 - 14:56

Janette:

Wauw leuke foto Jac.!!!
    Mooie reis terug en Spanje......altijd beter dan Nederland!!!
    liefsssssss
    Wij vertrekken vanavond naar Marokko
    xxx

• 22 Februari 2011 - 15:39

Lottie:

wat een leuke foto van Jac!!
    we hebben genoten van jullie reisverslag!
    goede reis en tot mails/horens

• 22 Februari 2011 - 17:32

Theo:

Hoi Jac. en Henk

Mooie foto,s gezien van jullie verblijf op Bali. Goede reis terug naar Spanje.

Annette en Theo

• 22 Februari 2011 - 19:49

Ria En Willem:

Hoi Jac. en Henk.
    Bedankt voor de mooie verhalen en foto`s, wij hebben ervan genoten.
    Een hele goeie terugreis, groetjes vanuit hillegom van Ria en Willem.

• 22 Februari 2011 - 21:20

Han & Annemarie:

Goede reis naar Spanje. Wij zijn zeer benieuwd naar jullie verhalen. Laten wij snel afspreken! Tot gauw!

• 23 Februari 2011 - 14:05

A En A:

Die mensen zullie jullie missen. Geen extra geld meer en minder werk. Verkoop dat huis met 10% verlies hihi en zorg dat je terug komt. PS Mooie foto in dat fleurige badpak. Voorlopig afgelopen?!!!!! Nu zie je weer kleine z

• 23 Februari 2011 - 14:05

A En A:

ging weer iets fout. Nu zie je weer kleine zwembaden en niet om in te zwemmen. Hard werken dan kun je weer terug.

• 03 Maart 2015 - 18:56

Benny Clara Anisa En Jacqueline:

Hallo henk en jacqueline
    Lang geleden,zitten alweer 10 jaar in het kloten holland
    Zijn opzoek naar huurhuis in benijofar wil zeker weer verhuizen naar spanje,
    Ziek van het weer en de metaliteit hier,zelfs clara wil graag weer terug
    Anisa gaat in het najaar stage en studeren in barcelona of granada
    Leuk jullie te zien op internet
    Het gaat jullie goed
    Gr. Fam stienstra