Koppie onder! - Reisverslag uit Bali, Indonesië van HENK JACQUELINE - WaarBenJij.nu Koppie onder! - Reisverslag uit Bali, Indonesië van HENK JACQUELINE - WaarBenJij.nu

Koppie onder!

Door: Henk en Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg HENK

14 Februari 2011 | Indonesië, Bali

Zaterdagavond na de ceremonie hebben we vis gegeten in een gammel restaurantje hier vandaan een twintig minuten rijden. En hoe. Drie en een halve kilo “white snapper” met soep, groenten, rijst en bier voor 25 euro totaal! Wat een feest!!!!
Gisteren op zondag 13 februari zijn we vanuit huis naar het eiland Menjanjan gereden. In 45 minuutjes waren we er. Dit hoort bij het Bali Barat National Park. Onze vriend Kees had al een gids gebeld die ons op stond te wachten. Deze twee kennen elkaar dus dat was handig. Om te gaan snorkelen of duiken is een gids verplicht. Zonder mag je daar niet snorkelen. Het is een half uurtje varen vanaf het Nationaal Park naar het eiland.
Daar aangekomen gelijk het water in om de prachtige koralen en vissen te aanschouwen.
Je mond valt er bijna van open…bijna want anders krijg je een golf erg zout water naar binnen en das niet echt lekker!
Wat een prachtige onderwaterwereld daar! Na een uurtje snorkelen was het lunchen op het bootje. En natuurlijk even heerlijk relaxen. Daarna een stukje verderop gevaren en weer met ons koppie onder water. Schitterend!
Nadat onze kuiten en nekkies waren verbrand zijn weer teruggegaan naar huis.

• 14 Februari 2011 - 11:17

Lottie:

wat een geweldige tijd hebben jullie daar en wat een schrijverstalent! je moet er een boek van laten maken.

heel veel plezier nog!

• 14 Februari 2011 - 18:04

Theo:

Geweldig dat snorkelen.Jullie genieten met volle teugen.

Annette en Theo

• 14 Februari 2011 - 18:27

Fien En Aart:

Die 3,5 kilo White Snapper hebben jullie toch niet met zijn 2tjes opgesmikkeld hé?
    Zo te zien en te lezen genieten jullie met volle teugen. Blijf dat nog maar even doen.
    Groetjes,
    Fien en Aart

• 14 Februari 2011 - 20:33

Tante To En Ome John:

Hallo Henk en Jacqueline,
    Geniet er van. Voor je er erg in hebt ben je 70.

Gefeliciteerd met de verjaardag van je
    (schoon)moeder.

Groetjes