De voorbereiding - Reisverslag uit Negara, Indonesië van HENK JACQUELINE - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Negara, Indonesië van HENK JACQUELINE - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Henk en Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg HENK

24 November 2014 | Indonesië, Negara

We zijn weer volop in voorbereiding op onze reis naar de Molukken. Onze rugzakken staan klaar om weer gevuld te worden. Komende zondag 30 november vliegen we via Noord Sulawesi naar het noorden van de Molukken. De afgelopen maanden hebben we veel info verzameld via het internet. Naast de ipad gaat uiteraard ook de Lonely Planet, ons aantekeningenboek en de landkaart weer mee. We reizen met een open eind want het is een bekend gegeven dat het "backpacken" over de Molukse eilanden soms een lastige aangelegenheid is. Sommige eilanden zoals de Bandas zijn alleen te bereiken per boot. Of deze volgens schema varen is helemaal afhankelijk van o.a. het weer. Voor ons een grote uitdaging. We zullen veel VOC en specerijcultuur aan gaan treffen. Maar ook de magische witte stranden en de geweldige onderwaterwereld heeft op ons een grote aantrekkingskracht. Daarnaast gaan we uitgebreid genieten van de Molukse keuken met veel verse vis en andere lekkere gerechten. We houden jullie weer zoveel mogelijk op de hoogte maar het zal vaak niet eenvoudig zijn omdat het internet op de Molukken niet overal aanwezig is. Zodra we de mogelijk hebben dan schrijven we weer ons dagelijkse verhaal. Ook op ons blog www.tropicaltercio.blogspot.com zijn we te volgen. We vinden het fijn dat jullie weer met ons meereizen. Veel plezier!

• 24 November 2014 - 11:29

Katrien En René:

heel veel reisplezier, veel mooie dingen zien en beleven en schrijf er mar mooie verhalen over dan kunnen wij ook meegenieten. Veilige reis.

• 24 November 2014 - 12:04

Anjo:

Heel veel reisplezier! Keep on going! We lezen met veel plezier mee! Henk wel ff proefpakken hoor, je weet maar nooit met de rugzak.....lieve twee, tot het weekend, we zwaaien jullie uit.