Klantvriendelijk - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van HENK JACQUELINE - WaarBenJij.nu Klantvriendelijk - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van HENK JACQUELINE - WaarBenJij.nu

Klantvriendelijk

Door: Henk en Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg HENK

20 Februari 2010 | Indonesië, Batavia

Donderdagmiddag zijn we teruggekeerd uit West-Bali. We zijn weer neergestreken in Sanur en gaan hier de accu opladen voor het vervolg in Maleisie. Maandagmorgen verlaten we Bali, terug naar Kuala Lumpur.
Gisteravond zijn we weer dezelfde poort uitgelopen en zagen we weer datzelfde massagehuis.
We keken elkaar aan en zeiden:"wat laten we deze keer doen?" Nou laten we maar eens kiezen voor de reflexologie oftewel de voetenmassage. DAT HEBBEN WE GEWETEN!
Het woord massage is dus echt niet van toepassing. Op de rug gelegen worden de voetjes aangepakt...en hard aangepakt. Dan kreunde Henk en dan kreunde Jac. en echt niet van genot.
Holiemoseskriebel wat doet dat zeer zeg! Ja zeiden ze "dat is goed voor je bloedsomloop en je hersenen" (grote teen) Nou wij kregen het gevoel dat we helemaal geen hersenen meer hadden en bij elke greep op een vitaal deel van de voet sprong er een bossie nekharen overeind. Denk je dat je er bent na één voet komt de andere nog. Maar na een uur! liepen we op watjes de tent uit, dat wel!
Even nog een t-shirtje scoren en terwijl we in de shop waren begint het toch te hozen. Het leek wel of ze een wastobbe ondersteboven kieperden maar dan 2 uur lang. Wij snel weg naar het aangrenzende restaurant voor de avonddis. Buitengewoon lekker weer....
Maar het bleef maar hard regenen...en dan komt die klantvriendelijkheid....
Omdat het ongelofelijk hard bleef regenen werd elke restaurantgast gratis met een auto van het restaurant naar zijn hotel gebracht. Omdat wij maar 100 meter hoefden te lopen kregen we een gratis paraplu aangeboden (het prijskaartje zat er nog aan)...En zo konden we toch vrij droog ons hotel bereiken. Eigenlijk werden we een beetje verlegen van deze service.
Vanmorgen, het is zaterdag 20 feb., zijn we opgestaan als Japanners met te kleine houten klompjes aan...de watjes waren helemaal verdwenen.
Op naar het zwembad............rusten en lezen!

• 20 Februari 2010 - 05:18

Frank En Leneke:

Hoi Henk en Jacq,

Wat een mooi lachwekkend verhaal over die massage..wat lekker..nee een martelgang...
    Ongelofelijk ook zo'n verhaal met die paraplu, daar kunnen we hier nog wel veel van leren.
    Hier nu gister ook veel regenbuien, de sneeuw is verdwenen en de schaatsen gaan weer in het vet. Op naar het voorjaar.
    Hartelijke groetjes en "rust" lekker uit.

• 20 Februari 2010 - 07:59

Fien En Aart:

Ga maar lekker uitrusten bij het zwembad en doe geen zwemflippers aan in het water. En vanavond even de paraplu terugbrengen zeker?
    Have fun!!!!

• 20 Februari 2010 - 09:23

Annemarie:

Hoi Henk & Jacq. Zo zie je maar weer denk je een heerlijke ontspannen massage te krijgen, word je volledig in de kreukels geholpen. Of heeft dat met de leeftijd te maken.
    Veel plezier waar weer eens een wit Nederland met een gevallen kabinet!

• 20 Februari 2010 - 10:00

A En A:

Ja hozen en hozen. Tenerife en Jerez de la Frontera staan ook helemaal onder water. Geen verschil dus. Na een voetreflex van een Engelse in Elche mmoet ik er niets meer van hebben. Wat een beulwerk.
    NU ken je Bali nog niet. Je gaat alweer weg. Het binnenland is gewoon prachtig maar Maleisië natuurlijk ook. Zoek wat koelte in de Cameron Highlands. Neem daar een gids en ga het oerwoud in. Volgende keer 2 weken met de "motor"op Bali eens proberen. Doei A en A

• 20 Februari 2010 - 10:02

A En A Vermoolen:

Sorry, vergat dat over de klantvriendelijkheid. Ja daar tref je dat nog aan. Behalve in......juis ja. Hier leeft men veel op zichzelf en wil nog meer luxe. Bood mijn wasdroger aan op Marktplaats voor 50 euro wat wij aan een goed doelgeven. Krijg soms sceldpartijen op de mail. Wat een verscil. Geniet nog maar lekker straks dan..............Ad

• 20 Februari 2010 - 10:22

A En A:

Via deze site (nog dank Henk en Jacqueline) zag ik ook Leo en Ineke. Stuur svp eens je e-mail adres. Later dit jaar absoluut naar Spanje en bezoek als het mag de 4 Bali-gangers. Lekker fel praten met Ineke en de iets(hm) rustigere Leo. Angelique. angelique.vermoolen@planet.nl

• 21 Februari 2010 - 09:44

Annette En Theo:

Vakantiegangers,zo te horen vermaken jullie je opperbest in Maleisie.Het zal ongetwijfeld indrukwekkend zijn en als de mensen vriendelijk zijn is het verblijf aangenaam.Geniet van de voortgang.

Henk voetbal weer afgelast!!

Gr.
    Annette en Theo

• 21 Februari 2010 - 12:04

Leo En Ineke:

Jullie kunnen het leuk verwoorden. Dan denk je even een onderhoudsbeurt voor de voetjes zodat ze weer ze weer de nodige kilometers "pijnloos" mee kunnen.....helaas!
    En zo'n regenbui in Sanur daar weten wij ook over mee te praten.
    Geniet ze nog aan het zwembad... en maandag op naar een nieuw avontuur.

Leuk om steeds weer jullie avontuur te lezen, het lijkt wel of we het zelf een beetje meemaken.